Ügyfélfogadás


Mindannyiunk egészségének védelme érdekében, a személyes ügyintézés során, a következő járványügyi óvintézkedéseink betartására kérjük tisztelt ügyfeleinket:
 
  • Az ügyfélszolgálati irodában orrot és szájat eltakaró maszk viselésére és a kellő távolság betartására.
  • Belépést követően, a bejáratnál található kézfertőtlenítő használatára.
  • Az irodán kívüli várakozásra, ha az összes ügyfélszolgálati ablaknál ülő munkatársunk foglalt.
  • Lehetőség szerint kísérő nélkül történő érkezésre.
 
Szeretnénk figyelmükbe ajánlani, hogy személyes ügyfélfogadásunk mellett továbbra is rendelkezésére állnak ügyintézőink telefonon, online és az elektronikus elérhetőségeinken keresztül. Kérjük, részesítsék előnyben a biztonságosabb ügyintézési módokat!
 
Megértésüket és türelmüket kérve,
köszönettel:
 
Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.
Ügyfélszolgálati Iroda



ÜNNEPI NYITVA TARTÁS

Központi Ügyfélszolgálati Irodánk és Call Centerünk
2021. december 23-án 8:00 órától 14:00 óráig, valamint
2021. december 31-én 8:00 órától 12:00 óráig tart nyitva, míg
2021. december 24-én ZÁRVA tart.

Pénztárunk
2021. december 22-én 8:00 órától 15:00 óráig tart nyitva,
2021. december 23. és 31. között ZÁRVA tart.
A fenti időpontokban térképi adatszolgáltatással, egyéb szolgáltatási díjakkal, valamint csatornahasználati díj befizetésével kapcsolatos ügyintézésre NINCS lehetőség a pénztári zárva tartás miatt.
Fenti díjakat átutalással vagy postai csekken tudják ügyfeleink teljesíteni.
Amennyiben elektronikus levélben előre utalással kéri meg ügyfelünk a térképi adatszolgáltatást, akkor arra 2021. december 29-éig van lehetősége, úgy, hogy az átutalásnak 2021. december 31-éig be kell érkeznie Társaságunk számlájára, ellenkező esetben a megrendelést töröljük.
 
Ügyfélszolgálatunk 2022. január 3-tól a megszokott nyitvatartási rend szerint fogadja az ügyfeleket.


 

ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ (2021. április 12-től):

Hétfő:   10.00 - 20.00
Kedd:     8.00 - 16.00
Szerda:     8.00 - 16.00
Csütörtök:     8.00 - 16.00
Péntek:     8.00 - 14.00
 


Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. Igény esetén hallássegítő mobil berendezés és jelnyelvet beszélő kolléga segíti az ügyintézést.


ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>
 


Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek
 

Térképi adatszolgáltatás >>


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP



CALL CENTER (2020. november 16-tól):

Hétfő:   8.00 - 20.00
Kedd:   8.00 - 16.00
Szerda:   8.00 - 16.00
Csütörtök:   8.00 - 16.00
Péntek:   8.00 - 14.00
 

Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző


A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
 
Call center: 455-4306
Fax: 313-3803
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>