Bejelentések kezelése

Folyamatosan törekszünk a legmagasabb szintű szolgáltatás nyújtásábra, mind a szennyvízkezelésben, és -tisztításban, mind felhasználóinkkal, ügyfeleinkkel történő kapcsolattartásban. Minden igyekezetünk ellenére előfordulhatnak olyan esetek, amikor felhasználóink, ügyfeleink szolgáltatásunkkal vagy ügyeik intézésével kapcsolatosan esetleges sérelmüket Társaságunk felé be kívánják jelenteni.  Ezen bejelentések közül panasznak minősül a szolgáltatás minőségére vonatkozó bejelentés, a felek közötti szerződéssel kapcsolatos jogorvoslati bejelentés, vagy az ügyintézéssel kapcsolatos negatív észrevétel.

Bejelentéseiket az alábbi módon és helyeken tehetik meg:

Személyesen:

Központi Ügyfélszolgálati Irodánkban: 1087 Budapest, Kerepesi út 19. (Bejárat az Asztalos Sándor utca felől).
Nyitva tartás: hétfő: 8.00-20.00; kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00; péntek: 8.00-14.00.

Ügyfélszolgálati Fiókirodánkban: 1134 Budapest, Váci út 23-27. (a Fővárosi Vízművek épülete).
Nyitva tartás: hétfő, kedd, szerda: 8.00-17.00; csütörtök: 10.00-18.00; péntek: 8.00-13.00.

A problémák megoldása érdekében munkatársaink a helyszínen mindent megtesznek, amennyiben a bejelentés tárgya helyben azonnal mégsem orvosolható, úgy jegyzőkönyvet vesznek fel.

Telefonon:

Társaságunk hangrögzítéssel rendelkező telefonos ügyfélszolgálatot tart fenn, melynek elérhetősége: (06-1) 455-43-06. Ügyintézőinket a 4-es gomb választása után érhetik el. Munkatársaink a problémát a beszélgetés alatt igyekeznek megoldani, amennyiben ez mégsem lehetséges, úgy – igény szerint – jegyzőkönyvet vesznek fel, és az illetékes szervezeti egységhez továbbítják. A rögzített beszélgetéseket a jogszabályban foglalt ideig megőrizzük és kérés esetén rendelkezésre bocsátjuk.

Írásban:

Bejelentését postai úton a 1426 Bp., 72 Pf. 114 címre, elektronikusan az ugyfelszolgalat@fcsm.hu e-mailcímre, faxon a (06-1) 313-38-03 számra küldheti el.

Kérjük, ha bejelentésének voltak előzményei, az ezekkel kapcsolatos információkat is szíveskedjék megadni. Az írásbeli panaszbejelentést a beérkezéstől számított 15 napon belül válaszoljuk meg. Amennyiben az ügy jellege miatt a fenti határidő nem tartható, az ügyintézési idő hosszabbításáról és annak indoklásáról külön értesítjük.

Amennyiben panasznak minősített bejelentésének megoldását nem tartja kielégítőnek, úgy lakossági felhasználóként a Budapesti Békéltető Testülethez (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.) vagy a Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (1052 Budapest, Városház u. 7., levelezési cím:1364 Budapest, Pf.144.), nem lakossági felhasználóként Budapesti Békéltető Testülethez (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.) vagy a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz (1388 Budapest, Pf.:88.) fordulhat jogorvoslatért.

A panasznak minősített bejelentések megválaszolásában és megoldásában minden tekintetben a hatályos jogszabályok, kifejezetten a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben, valamint Üzletszabályzatunk 3.5 pontban foglaltak szerint járunk el.