Ügyfélfogadás


ÜNNEPI NYITVA TARTÁS
 
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy Ügyfélszolgálati Irodánk nyitva tartása
az ünnepek körüli munkanapok áthelyezése miatt a következőképpen alakul:
 
  november 30. (péntek): 8.00-16.00
  december 1. (szombat): 8.00-14.00
december 15. (szombat): zárva
      december 24. (hétfő): zárva
      december 25. (kedd): zárva
   december 26. (szerda): zárva
      december 31. (hétfő): zárva
               január 1. (kedd): zárva


Valamint Pénztárunk a következő napokon zárva tart:
           december 21-én (pénteken): zárva
       december 27-én (csütörtökön): zárva
           december 28-án (pénteken): zárva
 

NYITVATARTÁSI IDŐ:

Hétfő: 10.00 - 20.00
Kedd: 8.00 - 16.00
Szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 16.00
Péntek: 8.00 - 14.00

Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. Igény esetén hallássegítő mobil berendezés és jelnyelvet beszélő kolléga segíti az ügyintézést.


ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>
 


Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás

Térképi adatszolgáltatás >>


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP



CALL CENTER:

Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd:   8.00 - 16.00
Szerda:   8.00 - 16.00
Csütörtök:   8.00 - 16.00
Péntek:   8.00 - 14.00


Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző


A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
 
Call center: 455-4306
Fax: 313-3803
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu
 


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>