Ügyfélszolgálati irodában intézhető ügyek
· Tájékoztatás a csatornabekötési ügymenetekről és locsolási kedvezményekről,
· Csatornabekötéssel (Előzetes Tájékoztatás, Szolgáltatói Hozzájárulás, Használatbavételi Hozzájárulás) és locsolási kedvezményekkel kapcsolatos kérelmek átvétele, iktatása;
· Befogadói Nyilatkozat,
· Folyó ügyekben konzultáció, elkészült hozzájárulások kiadása,
· Panaszügyek bejelentése,
· Folyószámla-egyeztetés, számlamásolat kiadása,
· Felhasználó-változással, csőtöréssel, folyószámlával kapcsolatos kérelmek, bejelentések, számlareklamációk átvétele, iktatása;
· Térképi adatszolgáltatás,
· Szolgáltatási díjak befizetése,
· Részletfizetési kérelmek benyújtása.
Telefonos ügyfélszolgálaton intézhető ügyek
· Tájékoztatás elérhetőségekről, nyitva tartásról;
· Általános tájékoztatás bekötési, locsolási, számlázási, csőtöréses, felhasználó változásos ügymenetekről;
· Műszaki hibabejelentés.
A telefonos ügyfélszolgálaton a hívások rögzítésre kerülnek, azokat a Szolgáltató öt évig megőrzi, és igény esetén a felhasználó rendelkezésére bocsátja.
E-ügyfélszolgálaton intézhető ügyek
· Számlamásolat kérése,
· Részletfizetési kérelem,
· Mérőóra állásának beküldése,
· Egyenleg lekérdezése,
· Fizetési mód módosítása,
· Folyószámla-kimutatás kérése,
· Közműtartozás-igazolás kérése,
· Ügyféladatok módosítása (cím, telefonszám, személyes adatok),
· Előzetes tájékoztatás kérése,
· Használatbavételi hozzájárulás kérése,
· Locsolási vízmérő igénybejelentése,
· 10%-os locsolási kedvezmény igénybejelentése,
· Új bekötővezeték-vizsgálat megrendelése,
· Házi beemelőátadás-átvétel megrendelése.
E-ügyintézés keretében Ügyfélkapun/Cégkapun/Hivatali Kapun keresztül intézhető ügyek
· Előzetes tájékoztatás kérése,
· Használatbavételi hozzájárulás kérése,
· Locsolási vízmérő igénybejelentése,
· 10%-os locsolási kedvezmény igénybejelentése,
· Felhasználóváltozás bejelentése.