TÁJÉKOZTATÁS
AZ ÜNNEPI NYITVATARTÁSI IDŐRŐL
Központi Ügyfélszolgálati Iroda és Call Center:
2024. december 6-án 8-tól 16 óráig
2024. december 7-én 8-tól 14 óráig
2024. december 14-én 8-tól 14 óráig
2024. december 23-án 8-tól 12 óráig
2024. december 31-én 8-tól 12 óráig
2024. december 24-én ZÁRVA
2024. december 25-én ZÁRVA
2024. december 26-án ZÁRVA
2024. december 27-én ZÁRVA
2025. január 1-jén ZÁRVA
Pénztár:
A pénztár 2024. december 20-án 8-tól 10:30-ig tart nyitva, ezt követően pedig 2025. január 1-ig ZÁRVA tart. Ezekben az időpontokban térképi adatszolgáltatással, egyéb szolgáltatási díjakkal, valamint csatornahasználati díj befizetésével kapcsolatos ügyintézésre nem lesz lehetőség. A díjakat átutalással vagy postai csekken tudják ügyfeleink teljesíteni.
Amennyiben ügyfelünknek a zárvatartás ideje alatt van szüksége térképi adatszolgáltatásra, akkor 2024. december 30-áig elektronikus úton kérelmezheti (ugyfelszolgalat@fcsm.hu) a szolgáltatás díjának előre történő utalásával. Ebben az esetben fontos, hogy a térképi adatszolgáltatási díj legkésőbb 2024. december 31-én 12 óráig beérkezzen Társaságunk számlájára. Ellenkező esetben a megrendelést törölni vagyunk kénytelenek.
Az ünnepeket követően Társaságunk ügyfélszolgálata és pénztára újra a megszokott nyitvatartási rend szerint fogadja az ügyfeleket.
KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNUNK!
ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ:
Hétfő: | 10.00 - 20.00 |
Kedd: | 8.00 - 16.00 |
Szerda: | 8.00 - 16.00 |
Csütörtök: | 8.00 - 16.00 |
Péntek: | 8.00 - 14.00 |
Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van.
ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:
Tovább >>>
Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:
1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:
1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP
CALL CENTER:
Hétfő: | 8.00 - 20.00 |
Kedd: | 8.00 - 16.00 |
Szerda: | 8.00 - 16.00 |
Csütörtök: | 8.00 - 16.00 |
Péntek: | 8.00 - 14.00 |
Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.
0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző
A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
Call center: 455-4306
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu