ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ:
Hétfő: | 10.00 - 20.00 |
Kedd: | 8.00 - 16.00 |
Szerda: | 8.00 - 16.00 |
Csütörtök: | 8.00 - 16.00 |
Péntek: | 8.00 - 14.00 |
Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van.
ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:
Tovább >>>
Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:
1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:
1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP
CALL CENTER:
Hétfő: | 8.00 - 20.00 |
Kedd: | 8.00 - 16.00 |
Szerda: | 8.00 - 16.00 |
Csütörtök: | 8.00 - 16.00 |
Péntek: | 8.00 - 14.00 |
Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.
0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző
A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
Call center: 455-4306
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu